.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمار نامطلوب اشتغال در گلستان

رئيس كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري گلستان گفت: آمار و ارقام اشتغال در استان گلستان بسيار نامطلوب است.

جواد قناعت بعد از ظهر امروز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان بدون اشاره به آمار و ارقام دقيق بيكاري در گلستان اظهار داشت: دستگاه‌هاي اجرايي بايد بيش‌ از پيش همت كرده و تلاش مضاعفي را براي رفع اين معضل به كار بندند.
وي با تاكيد بر لزوم خودداري مديران دستگاه‌هاي اجرايي از ارائه آمار درباره وضعيت اشتغال استان تصريح كرد: از اين پس تنها رئيس، دبير و جانشين رئيس كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان، مراجع واجد صلاحيت براي گزارش سند اشتغال استان هستند.
قناعت ادامه داد: مديران در صورت لزوم تنها مي‌توانند درصد تحقق سهم اشتغال در نظر گرفته شده براي دستگاه تحت امر خود را گزارش كنند.
استاندار گلستان يادآور شد: به زودي وضعيت استان از نظر ميزان اشتغال با ذكر آمار و ارقام دقيق، تشريح و دستگاه‌هاي اجرايي موفق و ناموفق نيز از نظر ميزان تحقق سهم اشتغال معرفي خواهند شد.
وي با تاكيد بر ضرورت كاربردي‌تر شدن جلسات كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري تصريح كرد: اين جلسات بايد از حالت گزارشي صرف، خارج و مديران فعال‌تر و با پيشنهادات كاربردي‌تري در جلسه حاضر شوند.
وي يادآور شد: براي تحقق اين امر لازم است تا دبيرخانه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري با همكاري جانشين رئيس كارگروه، براي هر دستور كار، از پيش، جلسات كارشناسي ترتيب دهند تا در جلسه كارگروه تنها نتايج كارشناسي‌ها مطرح و مورد بررسي قرار گيرد.
قناعت با بيان اينكه در جلسات كارگروه بايد از طرح مباحث مقدماتي و اوليه پرهيز شود، اظهار داشت: در غير اين صورت، از اين جلسات هيچ نتيجه‌اي حاصل نشده و در مسير دست‌يابي به اهداف با مشكل مواجه خواهيم شد.
استاندار گلستان خاطرنشان كرد: اگرچه جلسات اين كارگروه نسبت به ماه‌هاي گذشته پربارتر و از تعارفات و سكون اوليه خارج شده اما هنوز هم آنچنان كه شايسته است نظر استاندار را جلب نكرده و بايد بيش از اين‌ براي حل معضل اشتغال تلاش شود.
قناعت با اشاره به اينكه برخي از مديران هنوز از حالت سكون و ركود خارج نشده‌اند، گفت: تاكنون تنها 13 دستگاه استان گزارش سند اشتغال به دبيرخانه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري تحويل داده‌اند و بقيه ادارات نيز بايد در اولين فرصت، گزارش خود در اين باره را به دبيرخانه ارسال كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.